Ansatte

Trafikklærer kl. B
E-post robelyemane23@gmail.com

Om trafikkskolen

Able Trafikkskole AS, etablert i 2021, er en godkjent trafikkskole av Statens Vegvesen og er også medlem av Norges Trafikkskole forbund.

Med vår lange erfaring innen kjøreopplæring, har vi vokst til å ha fire lærere. Vi tilbyr opplæring for førerkort klasse B (bil), både for automat og manuell gir. Vårt fokus er å skape en trygg og effektiv læringsmiljø både i bil og i klasserommet, med en dedikert lærer som følger deg gjennom hele opplæringsløpet.

Vi er klar over at mange starter trafikkopplæring, men fullfører ikke av ulike grunner. Noen mister motivasjonen, noen sliter med teori, noen med kjøring, noen stryker på oppkjøring, noen har hatt en dårlig lærer, og noen har kjøreskrekk. Vår erfaring har lært oss hvordan vi kan støtte de som trenger det mest. Vårt motto er at DU skal få hjelp til å KLARE å bli en god sjåfør, KLARE teorien, KLARE å fullføre opplæringen innen den tiden vi blir enige om, og KLARE førerprøven på første forsøk. Derav navnet ABLE Trafikkskole.

Trafikkskolen vår er sentralt plassert, bare ca 300 meter fra buss eller t-bane på Ryen.

Hvis du vil bestille opplæring eller ønsker mer informasjon om veien til førerkortet, ta kontakt med oss gjennom nettskjemaet, på telefon, eller kom innom våre hyggelige lokaler - Ryensvingen 15.

E-post: tore@abletrafikkskole.no

Ryensvingen 15