Ansatte

Trafikklærer
E-post zubairbutt78@outlook.com

Om trafikkskolen

Able Trafikkskole AS ble etablert 2021 og er godkjent av Statens Vegvesen og medlem av Norges Trafikkskole forbund. Vi har lang erfaring med kjøreopplæring. Vi vokser, og er nå fire lærer ved Able Trafikkskole. Vi tilbyr trafikkopplæring for førerkort kl. B (bil) både automat og manuell gir. For oss er det viktig å skape en trygg og god læringssituasjon både i bil og klasserom. Du får en fast lærer som følger deg igjennom hele opplærings forløpet.

Mange har startet med trafikkopplæring men har ikke fullført av en eller annen grunn. Mange mister motivasjonen underveis hvis de ikke lykkes slik de forventer. Noen sliter med teori, andre med kjøring, kanskje strøket på oppkjøring eller hatt en dårlig lærer, og andre har kjøreskrekk.
Vår lange erfaring har lært oss hvordan vi kan bidra til å støtte spesielt de som trenger det mest. Vårt motto er at nettopp DU skal få hjelp til å KLARE å bli en god sjåfør. KLARE teori, KLARE å fullføre opplæringa på den tiden vi blir enige om, KLARE førerprøven på 1. forsøk, derav navnet ABLE Trafikkskole.

Trafikkskolen ligger meget sentralt ca 300 meter fra buss eller t-bane på Ryen.

Vil du bestille opplæring eller ønsker du mer info om veien til lappen, uansett ta kontakt gjennom nettskjema, på telefon eller kom innom våre trivelige lokaler - Ryensvingen 15

Tlf: 918 03 412
E-post: tore@abletrafikkskole.no